Odstąpienie od umowy kupna w sklepie stacjonarnym.
Pytanie z dnia 13 maja 2020
Kupiłam urządzenie do masażu stóp w sklepie stacjonarnym. Sprzedawca zapewnił mnie (ustnie), że jeżeli nie poczuje się lepiej po używaniu tego urządzenia przez trzy tygodnie, to moge je zwrócić do końca czwartego tygodnia od zakupu, a sprzedawca odda mi zapłaconą cenę. W czwartym tygodniu od zakupu chciałam zwrócić urządzenie. Sprzedawca obejrzał urządzenie i stwierdził, iż z oględzin wynika, że urządzenie nie było używane. Dlatego też niby nie mogłam poczuć się lepiej, a w konsekwencji nie zaistniały warunki do zwrotu urządzenia. Czy sprzedawca ma rację ?
Michał Bukowski Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Bukowski
Al. IX Wieków Kielc 6/34, 25 - 516 Kielce
Co do zasady nie ma, ale jeżeli Pani nie ma dowodu na potwierdzenie swoich słów, a urządzenie nie ma awarii to niestety argumentu też Pani nie ma.
Podziękowałeś prawnikowi
dr n. pr. Arkadiusz Polański Adwokat
Kancelaria Adwokacka Adwokat dr Arkadiusz Polański
Planty 16c/6a, 25-502 Kielce
Nie sprzedawca nie ma racji. Jest to jawne wprowadzenie Pani w błąd. Możemy rozwiązać problem. Zapraszam
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.