odstąpienie od umowy szkoleniowej
Pytanie z dnia 14 maja 2019
Dzień dobry,
Klient zamawiający szkolenie chce skorzystać z prawa do odstąpienia (do namysłu) do 30 dni od zrealizowania szkolenia. Jeśli zechce odstąpić (uznać umowę za niezawartą) przed realizacją płatności, jak wyegzekwować od niego zapłatę za usługę szkolenia, która już miała miejsce? Klient otrzymałby 100% usługi niematerialnej i praktycznie bezzwrotnej.
W przypadku odstąpienia klienta od umowy, kolejne szkolenie ma za 50% ceny. Jak uchronić się przed celowym z jego strony odstąpieniem w celu zrealizowania kolejnego szkolenia taniej?
Pozdrawiam,
Albert
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, ale skąd nimi to prawo ma wynikać ? Skoro klient chce z niego skorzystać, to jak można domniemywać takie prawo jemu Pan zagwarantował... Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.