odstąpienie od umowy szkoleniowej

Pytanie z dnia 14 maja 2019

Dzień dobry,

Klient zamawiający szkolenie chce skorzystać z prawa do odstąpienia (do namysłu) do 30 dni od zrealizowania szkolenia. Jeśli zechce odstąpić (uznać umowę za niezawartą) przed realizacją płatności, jak wyegzekwować od niego zapłatę za usługę szkolenia, która już miała miejsce? Klient otrzymałby 100% usługi niematerialnej i praktycznie bezzwrotnej.

W przypadku odstąpienia klienta od umowy, kolejne szkolenie ma za 50% ceny. Jak uchronić się przed celowym z jego strony odstąpieniem w celu zrealizowania kolejnego szkolenia taniej?

Pozdrawiam,
Albert

Dzień dobry, ale skąd nimi to prawo ma wynikać ? Skoro klient chce z niego skorzystać, to jak można domniemywać takie prawo jemu Pan zagwarantował... Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 14 maja 2019 17:26 Zmodyfikowano dnia: 14 maja 2019 17:26 Obejrzało: 255 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.