odstąpienie od umowy wykonania usługi

Pytanie z dnia 24 czerwca 2019

Klient zamówił rolety rzymskie, na podstawie mojego wewnętrznego dokumentu tzw. potwierdzenia zamówienia.Wpłacił zaliczkę. Zareklamował tkaninę, że jest pomarszczona i koraliki do podciągania są po złej stronie.Rolety zabraliśmy do poprawy,przyjechały poprawione -głównie szycie, ale poza zmianą strony koralików.Klient nie akceptuje marszczeń jakie występują- ale taka specyfika rolet rzymskich- nie można zrobić jej gładkiej.Klient chce odstąpić od umowy na podstawie wykrycia wad istotnych. Proszę o poradę jak mogę dokończyć zlecenie.

Witam, jeśli owe marszczenia nie są wadą, to klient nie może odstąpić od umowy (z opisu wynika bowiem, że po naprawie klient uzyskał niewadliwy produkt, zgodny z przedmiotem zamówienia). Jeśli sprawa trafiłaby do sądu, to w ten sam sposób należy się bronić. W razie problemów, zapraszam do kontaktu - prowadzę obsługę prawną firm w całej Polsce. Z poważaniem, adwokat Agnieszka Łozińska

Odpowiedź nr 1 z dnia 25 czerwca 2019 12:35 Zmodyfikowano dnia: 25 czerwca 2019 12:35 Obejrzało: 212 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.