odstąpienie od umowy wykonania usługi
Pytanie z dnia 24 czerwca 2019
Klient zamówił rolety rzymskie, na podstawie mojego wewnętrznego dokumentu tzw. potwierdzenia zamówienia.Wpłacił zaliczkę. Zareklamował tkaninę, że jest pomarszczona i koraliki do podciągania są po złej stronie.Rolety zabraliśmy do poprawy,przyjechały poprawione -głównie szycie, ale poza zmianą strony koralików.Klient nie akceptuje marszczeń jakie występują- ale taka specyfika rolet rzymskich- nie można zrobić jej gładkiej.Klient chce odstąpić od umowy na podstawie wykrycia wad istotnych. Proszę o poradę jak mogę dokończyć zlecenie.
Agnieszka Łozińska Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Agnieszka Łozińska
aleja Kasztanowa 18 lok. 19/3, 53-125 Wrocław
Witam, jeśli owe marszczenia nie są wadą, to klient nie może odstąpić od umowy (z opisu wynika bowiem, że po naprawie klient uzyskał niewadliwy produkt, zgodny z przedmiotem zamówienia). Jeśli sprawa trafiłaby do sądu, to w ten sam sposób należy się bronić. W razie problemów, zapraszam do kontaktu - prowadzę obsługę prawną firm w całej Polsce. Z poważaniem, adwokat Agnieszka Łozińska
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.