Odstąpienie od umowy zakupów przez internet.

Pytanie z dnia 28 maja 2020

Witam,
3 maja 2020r.dokonałam zakupu przedmiotów u jednego ze sprzedawców allegro. Ponieważ miałam taką możliwość odesłałam zakupione przedmioty ( nie spełniały moich oczekiwać), korzystając z opcji allegro smart. Zgłosiłam swoje odstąpienie od umowy. Wygenerowałam etykietę do darmowego zwrotu, paczkę zaniosłam na pocztę i wysłałam 11 maja. Zrobiłam to w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy. Paczka jednak w trakcie transportu zgubiła etykietę z danymi nadawcy i adresata i trafiła do Działu Obsługi Posprzedażowej Poczty Polskiej jako niedoręczalna. Otrzymałam listowną informację (odebraną 26.05.20r) z w/w działu o tym że po komisyjnym otwarciu paczki przypuszczają iż ja ją nadałam i proszą o potwierdzenie. Po moim potwierdzeniu w dniu wczorajszym ( 27.05.20r.) Poczta Polska nadała nowy numer przesyłce i wysłała ją na swój koszt do sprzedawcy. I tu mamy problem. Sprzedawca poinformował mnie że paczki nie odbierze i czas na jej dostarczenie już minął. Czy w takiej sytuacji sprzedawca może odmówić przyjęcia paczki ze zwrotem jeśli jej opóźnienie w dostawie jest po stronie przewoźnika? Z góry dziękuje za odpowiedź.

Dzień dobry, jeśli sprzedawca paczki nie odbierze i tak będzie zobowiązany zwrócić środki. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 29 maja 2020 08:12 Zmodyfikowano dnia: 29 maja 2020 08:12 Obejrzało: 224 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.