Odstąpienie od umowy,towar niezgody z umowa.

Pytanie z dnia 28 października 2019

Zamówiłam u miejscowego stolarza narożnik, otrzymałam go miesiąc po umówieniu terminu i okazało się, że narożnik jest całkowicie inny(stolarz przyznał się że pomylił zamówienie), otrzymał pismo reklamacyjne w którym ustaliliśmy wspólnie termin naprawy/poprawy błędów. Od dnia wyznaczonego terminu oddania poprawionego narożnika mija 14 dni a on nawet się nie zjawił po narożnik. Z racji nie wywiązania się z umowy Rzecznik praw konsumenta kazał napisać nam kolejne pismo tytułując je "ostateczne wezwanie do zapłaty" i odebranie narożnika. Tak się nie stało, dzwoniąc do tego pana uważa on że ma nadal prawo do poprawienia narożnika totalnie olewając pisma. Co mogę zrobić w takiej sytuacji żeby odzyskać swoje pieniądze? Dodam tylko że nie miałam podpisanej umowy z racji tego że to jest znajomy rodziny ale mam sms potwierdzające zamówienie.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.