Odstąpienie od zakupów internetowych.
Pytanie z dnia 04 kwietnia 2020
Klient zwraca towar kupiony przez internet. Odesłał listem nierejestrowanym, przynajmniej utrzymuje że odesłał towar ponieważ my paczki nie dostalismy, nie ma nr nadania. Towar znikł. Otrzymujemy meile z groźbami. Kto ponosi odpowiedzialność.
pozdrawiam
Anna
Michał Bukowski Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Bukowski
Al. IX Wieków Kielc 6/34, 25 - 516 Kielce
W tym wypadku, odpowiada klient, winien podać chociaż numer przesyłki, - za to Państwo nie odpowiadacie, jeżeli otrzymuje Pani groźby proszę koniecznie zgłosić na policję, z poważaniem Adwokat Michał Bukowski
Podziękowałeś prawnikowi
Filip Węgierski Adwokat (Od 2010)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Filip Węgierski
Królowej Jadwigi 24/5, 87-100 Toruń
Szanowna Pani, W mojej ocenie to po stronie Klienta leży obowiązek udowodnienia, iż dochował on swoich obowiązków i paczkę wysłał. Jeżeli miałaby Pani dodatkowe pytania lub potrzebna byłaby pomoc, serdecznie zapraszam do kontaktu telefonicznego (+48519725201) lub mailowego (adwokat@wegierski.eu). Z poważaniem adwokat Filip Węgierski
Podziękowałeś prawnikowi
Dzień dobry co do zasady po stronie klienta jest udowodnienie wysyłki i to on ma prawo złożyć reklamację u przewoźnika W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com
Podziękowałeś prawnikowi
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, jeśli klient nie odesłał towaru, to nie ma podstaw do roszczeń wobec Państwa. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.