Odstąpienie od zakupów internetowych.
Pytanie z dnia 09 maja 2020
Dokonałam zakupu w sklepie internetowym. Po otrzymaniu produktu okazało się, że jego skład różni się kompletnie od tego podanego na stronie. Są w nim składniki, które znacząco pogarszają jego działanie i niestety drażnią moją skórę. Sprzedawca całą winą obarcza producenta i umywa ręce. Co mogę zrobić i jakie są moje prawa w tym zakresie. Posiadam wiadomości e-mail z rozmowy
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, może Pani odstąpić od umowy i żądać zwrotu środków. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663:182:634
Podziękowałeś prawnikowi
Dominika Bołądź Adwokat (Od 2005)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Dominika Bołądź
Grudziądzka 159A, 87-100 Toruń
Dzień dobry, w ciągu 14 ma Pani prawo odstąpić od zawartej umowy bez podawania przyczyny. Najlepiej przed odesłaniem zakupionych produktów powiadomić o tym pisemnie sprzedawcę. Oświadczenie można sformułować samodzielnie lub skorzystać z gotowego formularza. Oprócz równowartości ceny towaru sprzedawca powinien Pani zwrócić koszty przesyłki. Jednak to odstąpienie nie jest możliwe w kilku przypadkach, np. kiedy zakupiony produkt jest w zapieczętowanym opakowaniu, którego otwarcie spowoduje, że nie będzie można zwrócić produktu z uwagi na higienę/ zdrowie. Pozdrawiam, adwokat Dominika Bołądź 695673659 https://adwokat-boladz.pl/kompetencje/
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.