Odstąpienie od zakupów internetowych.

Pytanie z dnia 09 maja 2020

Dokonałam zakupu w sklepie internetowym. Po otrzymaniu produktu okazało się, że jego skład różni się kompletnie od tego podanego na stronie. Są w nim składniki, które znacząco pogarszają jego działanie i niestety drażnią moją skórę. Sprzedawca całą winą obarcza producenta i umywa ręce. Co mogę zrobić i jakie są moje prawa w tym zakresie. Posiadam wiadomości e-mail z rozmowy

Dzień dobry, może Pani odstąpić od umowy i żądać zwrotu środków. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663:182:634

Odpowiedź nr 1 z dnia 10 maja 2020 22:46 Zmodyfikowano dnia: 10 maja 2020 22:46 Obejrzało: 260 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, w ciągu 14 ma Pani prawo odstąpić od zawartej umowy bez podawania przyczyny. Najlepiej przed odesłaniem zakupionych produktów powiadomić o tym pisemnie sprzedawcę. Oświadczenie można sformułować samodzielnie lub skorzystać z gotowego formularza. Oprócz równowartości ceny towaru sprzedawca powinien Pani zwrócić koszty przesyłki. Jednak to odstąpienie nie jest możliwe w kilku przypadkach, np. kiedy zakupiony produkt jest w zapieczętowanym opakowaniu, którego otwarcie spowoduje, że nie będzie można zwrócić produktu z uwagi na higienę/ zdrowie. Pozdrawiam, adwokat Dominika Bołądź 695673659 https://adwokat-boladz.pl/kompetencje/

Odpowiedź nr 2 z dnia 11 maja 2020 08:24 Zmodyfikowano dnia: 11 maja 2020 08:24 Obejrzało: 256 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.