Odstąpienie od zakupów przezinternet.

Pytanie z dnia 26 marca 2020

Witam wczoraj sprzedalam zestaw szlifierka i wiertarka w cenie 160 zl napisalam temu panu ze sprzet nie jest profesionalny i dlatego taka cena .Dzisiaj pan do mnie dzwoni i mowi ze sprzedalam mu podrubke sprzetu czyli bubel .Zada zwrotu pieniedzy co mam zrobic w takiej sytuacij?

Dzień dobry, jeżeli poinformował Pan kupującego, że sprzęt nie posiada określonych właściwości / funkcji, nie może służyć w określonym celu lub posiada inne wady / usterki a mimo to kupujący po otrzymaniu informacji zawarł umowę sprzedaży wówczas nie ponosi Pan odpowiedzialności za wady rzeczy. Należy ustalić co miał Pan na myśli wskazując kupującemu że sprzęt nie jest "profesjonalny". Z uszanowaniem.

Odpowiedź nr 1 z dnia 27 marca 2020 13:09 Zmodyfikowano dnia: 27 marca 2020 13:09 Obejrzało: 261 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Szanowna Pani, jeżeli przed data sprzedaży kupujący został poinformowany o tym, że sprzęt nie jest oryginalny, wówczas co do zasady nie ma prawa żądania zwrotu pieniędzy. Jeżeli otrzyma Pani żądanie w formie pisemnej, smsem lub przez e-mail, wówczas należy przesłać stosowną odpowiedź. z wyrazami szacunku, adw. Marek Jaroch

Odpowiedź nr 2 z dnia 27 marca 2020 17:59 Zmodyfikowano dnia: 27 marca 2020 17:59 Obejrzało: 259 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.