Odstąpienie od zamówienia internetowego z powodu opóźnienia.

Pytanie z dnia 24 kwietnia 2020

Na początku marca złożyłam zamówienie w aptece internetowej na suplementy oraz środki określany jako "dietetyczny środek spożywczy specjalnego przeznaczenia medycznego". W regulaminie apteki jest napisane że zamówienie powinno być zrealizowane do 10 dni roboczych. W związku z panującym wirusem na stronie była informacja że realizacja zamówienia może się przedłużyć. Przez miesiąc nie dostałam zamówienia nie chciałam już dłużej czekać złożyłam więc prośbę o rezygnację z zamówienia i zwrot pieniędzy. Nie dostałam żadnej informacji zwrotnej, ponowiłam żądanie zwrotu pieniędzy a potrzebne suplementy zamówiłam gdzie indziej. Półtora miesiąca od złożenia zamówienia bez odpowiedzi na żądanie zwrotu pieniędzy i anulowanie zamówienia nagle dostałam informację że wysyłają towar. Co mam zrobić żeby odzyskać pieniądze bo produkty które mi wysłali już nie są mi potrzebne?

Dzień dobry Pani, W razie skutecznego odstąpienia od umowy, nie ma Pani obowiązku przyjmowania ewentualnie dostarczonego towaru i zasadne jest żądanie zwrotu przekazanych pieniędzy. Pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kwapień http://www.adwokat-katowice.com.pl http://www.rozwod-adwokat.com.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 kwietnia 2020 16:42 Zmodyfikowano dnia: 26 kwietnia 2020 16:42 Obejrzało: 266 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.