odszkodowanie za leczenie stomatologiczne
Pytanie z dnia 12 stycznia 2019
Proszę o pomoc w sprawie leczenia kanałowego mojego zęba.
Miałam 3 wizyty u stomatologa w ciągu trzech miesięcy. W związku z notorycznym odwoływaniem wizyt przez nieobecność stomatologa. W końcu zadzwoniłam do zastępcy kierownika i poinformowałam go o przedłużającym się leczeniu. Po tej rozmowie z zastępcą kierownika udałam się na wizytę. Pani stomatolog obrażała mnie, wyzywała itp. przez 40 min. W końcu zaczęła leczenie...
bez znieczulenia. Umówiłam się na wizytę końcową. Wiem może to dziwne, że do takiego specjalisty. Ale skoro zaczyna niech kończy. Umówiłą mnie na końcową wizytę, zamówiłą materiał dentystyczny. Po czym odwołała wizytę ze względu na brak materiału w dniu wizyty. Po moim tel. Inaczej pojechałabym na darmo. Dostałam po 2 tyg. informację, że materiał jest, ale nie umówią mnie na wizytę. Przed wizytą zadzwoniła do mnie pani kierownik i powiedziała, że nie maja mikroskopu,a pani dr poczuła się urażona i odmówili mi leczenia. Ale Pani kierownik się na tym nie zna i żebym poszła gdzie indziej. Problem w tym, że lekarz po lekarzu niechętny jest do leczenia. Przedłużające się leczenie może zakończyć się wyrwaniem zęba.
Oczywiście kwestia opiera się na potyczkach personalnych. Co robić?
Agnieszka Kwapień Adwokat (Od 2010)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Agnieszka Kwapień
Tadeusza Kościuszki 56/2, 40-047 Katowice
Dzień dobry Pani, proszę udać się do innego dentysty i przedstawić mu sytuację z prośbą o wskazanie zaleceń co do dalszego leczenia wraz z kosztorysem wynagrodzenia. Jeżeli poprzedni dentysta leczył Panią nieprawidłowo, z czym wiązało się cierpienie, możliwe jest wystąpienie o zadośćuczynienie. Pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kwapień http://www.adwokat-katowice.com.pl http://www.rozwod-adwokat.com.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.