Odwołana wycieczka z powodu koronawirusa.

Pytanie z dnia 02 września 2020

Dzień dobry,
z biura podróży, które organizowało wyjazd otrzymałam informację, że mój wyjazd 10.10.2020 nie został odwołany, ale organizator w związku z zagrożeniem COVID daje możliwość wyboru pomiędzy zmianą terminu a bonem do wykorzystania w ciągu roku (na wartość wpłaconej zaliczki). Pod presją czasu wybrałam bon, ale wczoraj skontaktowałam się z Resortem, który odpisał, że w październiku nie przyjmują gości z powodu remontu.
Zakładam, że organizator wysyłając możliwe opcje już o tym wiedział. Czy w takiej sytuacji mogę żądać anulowania otrzymanego bonu i zwrotu wpłaconych środków? Jak to rozwiązać?

Z góry dziękuję za pomoc.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.