Odwołanie wycieczki zagranicznej z powodu koronawirusa.

Pytanie z dnia 25 marca 2020

Witam.
Złożyłem rezygnację z wycieczki zagranicznej na drugi dzień po tym, jak firma Turystyczna zmieniła mi datę wylotu. Wg przepisów przysługuje mi 100% zwrotu pieniędzy. Wiem że biuro frenczyzowe otrzymało moje pieniądze niestety właściciel ma problem z oddaniem ich.
W jaki sposób mogę je odzyskać?

Proszę napisać wezwanie do zwrotu. Jeżeli się nie uda, pozostanie pozew do sądu. Pozdrawiam, Piotr Stosio.

Odpowiedź nr 1 z dnia 25 marca 2020 18:32 Zmodyfikowano dnia: 25 marca 2020 18:32 Obejrzało: 209 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, warto skontaktować się z firmą, jeżeli kontakt telefoniczny nie podziała, to wystosować wezwanie do zapłaty. Co istotne, ustawa antykryzysowa przedłużyła termin na zwrot pieniędzy w przypadku niemożliwości zorganizowania imprezy turystycznej do 180 dni.

Odpowiedź nr 2 z dnia 25 marca 2020 20:19 Zmodyfikowano dnia: 25 marca 2020 20:19 Obejrzało: 209 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.