Ofiara oszustwa internetowego.

Pytanie z dnia 13 grudnia 2019

Witam. Jestem ofiara oszustwa. Zrobilam zakupy w sklepie internetowym po czym kontakt ze sklepem urwal sie. Towar nie dotarl. Bylam na policji. Czy moge zrobic cos wiecej? Czy jest szansa na odzyskanie pieniazkow? Pozdrawiam

Dzień dobry, to już zależy od ustaleń policji. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 16 grudnia 2019 12:27 Zmodyfikowano dnia: 16 grudnia 2019 12:27 Obejrzało: 261 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.