Pytanie z dnia 01 marca 2018
Ok 2 lata temu nabyłam kocioł grzewczy na pelet (cała instalacja podłogowa jest zrobiona pod ten kocioł) za dość duże pieniądze. Kocioł jest dalej na gwarancji. Od samego początku cały czas się coś w nim psuje (za każdym razem co innego). Jestem ze Śląska, a producent i zarazem sprzedawca i serwisant jest ze Szczecina (lokalny serwisant zlikwidował działalność). Cały czas dzwonię do producenta i albo mi każe samemu naprawiać instrułując przez telefon, albo wysyła zepsutą częśc i każe samemu wymienić, albo co ok 1 miesiąc przyjeżdża ze Szczecina na Śląsk i mówi, że naprawił, ale jak tylko wyjeżdża to wszystko zaczyna się na nowo. Mam wrażenie, że sprzedał mi po prostu niesprawny piec i nie jest w stanie go naprawić. Był już u mnie kilkanaście razy. Za jakiś czas gwarancja się skończy i co dalej? Proszę o pomoc - jakie mam prawa jako konsument? Co mogę wtakiej sytuacji zrobić? Mam wrażenie, że jestem w sytuacji bez wyjścia.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, jeśli cały czas pojawia się ta sama wada, to powinien Pan po prostu skorzystać z rękojmi, a nie z gwarancji i odstąpić od umowy. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.