Pytanie z dnia 01 marca 2018

Ok 2 lata temu nabyłam kocioł grzewczy na pelet (cała instalacja podłogowa jest zrobiona pod ten kocioł) za dość duże pieniądze. Kocioł jest dalej na gwarancji. Od samego początku cały czas się coś w nim psuje (za każdym razem co innego). Jestem ze Śląska, a producent i zarazem sprzedawca i serwisant jest ze Szczecina (lokalny serwisant zlikwidował działalność). Cały czas dzwonię do producenta i albo mi każe samemu naprawiać instrułując przez telefon, albo wysyła zepsutą częśc i każe samemu wymienić, albo co ok 1 miesiąc przyjeżdża ze Szczecina na Śląsk i mówi, że naprawił, ale jak tylko wyjeżdża to wszystko zaczyna się na nowo. Mam wrażenie, że sprzedał mi po prostu niesprawny piec i nie jest w stanie go naprawić. Był już u mnie kilkanaście razy. Za jakiś czas gwarancja się skończy i co dalej? Proszę o pomoc - jakie mam prawa jako konsument? Co mogę wtakiej sytuacji zrobić? Mam wrażenie, że jestem w sytuacji bez wyjścia.

Dzień dobry, jeśli cały czas pojawia się ta sama wada, to powinien Pan po prostu skorzystać z rękojmi, a nie z gwarancji i odstąpić od umowy. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 1 marca 2018 14:42 Zmodyfikowano dnia: 1 marca 2018 14:42 Obejrzało: 298 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.