Pytanie z dnia 20 sierpnia 2018
Około 2 tygodni temu zakupiłem samoch9d w miejscowym komisie samochod mial byc igla 57 tyś km 2010 rok wymieniona miała byc chłodnica klimatyzacji aabo była popsuta a tak to igła i nic tylko lać paliwo więc skusilismy sie. I się zaczęło po wyjechaniu z komisu tego samego dnia samochód zaczął się psuć następnego dnia podjechał em podpiąć samochód pod komputer bo myślałem że to drobnostka i tylko usunięcie błędu i będzie ok niestety okazał się problem z katalizatorem więc poinformował em sprzedawcę o problemie z pojazdem powiedział że to pewno jakaś głupota. Błąd został skasowany. Po trzech dniach znowu problem i podłączenie pod komputer i znowu diagnoza uszkodzony katalizator i cewka zapłonowa i znowu telefon do sprzedajacego i odpowiedź przecież to jest samochód używany i wszystko się może popsuc ( wartość samochodu 30 tys zł) ale żeby mu nie psuć opinii więc kazał zamówić cześć w swoim zaprzyjażnionym sklepie i wymienić sobie sam albo oddać do jego mechanika stwierdził em ze to mała błachostka a z samochodami nie od dziś mam do czynienia więc wymieniłem sam. I znowu 3 dni spokoju i powrót niesprawności pojazdu i znowu wiadomość do sprzedajacego ze samochód nie chce jeździć i na dodatek klimatyzacja szfankuje a miała być przed sprzedażą naprawiona, sprzedawcę poinformował em wysyłając SMS-a i rozmowa przez telefon ze mam dość tego samochodu nie mam zamiaru wydawać pieniędzy na następną diagnoze, więc zaproponował żeby nie robić mu negatywnej opinii on weżmie pojazd do swojego mechanika i usunie usterke. Mam pytanie co mogę z tym zrobić jaką mogę mieć pewność że pojazd nie zostanie naprawiony na parę dni i znowu się zacznie a sprzedawca w końcu mi powie radz sobie sam. Jakie mam prawa obowiązki co mi przysługuje czego mogę się dochodzić a czego nie jaki mam termin na wszystko jak to wszystko dokumentować w razie czego bym nie miał czegoś zarzuconego. Samochód posiadamy 14 dni i cały czas można powiedzieć jest niesprawny
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.