opóźnienie samolotu,odszkodowanie,reklamacja

Pytanie z dnia 04 kwietnia 2019

Witam. W tamtym roku (2018) przy powrocie z zagranicy opóźnił nam się 20 godzin samolot. Złożyłam już dawno reklamacje łącznie z biletami do orzeeoźnika. Po ciężkiej batalii przyznano nam odszkodowanie i od prawie 2 miesięcy zbywaja nas że już lada dzień pieniądze wyślą na nasze konta. Boje sie że one w ogóle nie dotrą? Co w tej sytuacji?
Pozdrawiam

Szanowna Pani! Proponuję wysłać do przewoźnika oficjalne, przedsądowe wezwanie do zapłaty należnej kwoty. W takim wezwaniu należy wskazać żądaną kwotę wraz z odsetkami od którymi są wymagalne, numer rachunku bankowego, a także zastrzeżenie że jeżeli nie dojdzie do polubownego rozstrzygnięcia sporu tj. zwrotu środków, sprawa zostanie skierowana do Sądu. Z poważaniem adw. Mariusz Niedziałkowski

Odpowiedź nr 1 z dnia 8 kwietnia 2019 20:03 Zmodyfikowano dnia: 8 kwietnia 2019 20:03 Obejrzało: 298 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.