Oszustwo internetowe.

Pytanie z dnia 05 grudnia 2020

Zostałam oszukana na kwotę blisko 5000 zł, oszustwo internetowe polegające na wystawieniu aukcji w internecie. Klient wpłacił pieniądze na moje konto, z którego przesłałam pieniądze do oszustki. Klient nie dostał przesyłki pieniądze przepadły i rzada ich zwrotu. Jak sobie poradzić w tej sytuacji? Mam wszystkie screeny rozmów. Oszustka już wcześniej zostala zgłoszona na policję.

Dzień dobry, Pani musi naprawić szkodę i zwrócić pieniądze, a później może dochodzić ich zwrotu od osoby, przez którą Pani została oszukana. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 7 grudnia 2020 11:22 Zmodyfikowano dnia: 7 grudnia 2020 11:22 Obejrzało: 277 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Kancelaria zajmuje się prowadzeniem tego typu spraw. Zapraszam do kontaktu. z poważaniem Adwokat Michał Bukowski

Odpowiedź nr 2 z dnia 8 grudnia 2020 17:45 Zmodyfikowano dnia: 8 grudnia 2020 17:45 Obejrzało: 273 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.