Oszustwo internetowe.

Pytanie z dnia 12 września

3 lata temu zostałem iszukany przez scam giełdę. M. In. na moje konto wpływały różne kwoty, oszuści giełdowi insynuowali że to zyski z inwestycji. Tymczasem były to pieniądze od innych ofiar, traktowane jako wpłaty na platformę inwestycyjną. Bank Alior na wniosek jednego z pokrzywdzonych zablokował mi konto i zarządał oddania przeze mnie kwoty pokrzywdzonemu. Sam mam status pokrzywdzonego, sprawa na nr i prokuratora. Pisałem, odmówił bank odblokowania konta. Czy mogę wytoczyć sprawę bankowi?

Dobrze poczekać do zakończenia spraw karnej i skonsultować się z prawnikiem czy w jego ocenie zachodzą podstawy do złożenia takiego pozwu po przeanalizowaniu sprawy.

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 września 2024 18:57 Zmodyfikowano dnia: 12 września 2024 18:57 Obejrzało: 69 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry Panu, Zasadność skierowania przeciwko bankowi sprawy o odblokowanie środków pieniężnych zależy od zapoznania się ze szczegółami sprawy. Zachęcam do telefonicznego kontaktu z Kancelarią w odpowiednim dla Pana czasie. Pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kwapień, tel.: +48 728 382 525

Odpowiedź nr 2 z dnia 15 września 2024 17:26 Zmodyfikowano dnia: 15 września 2024 17:26 Obejrzało: 63 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.