Oszustwo na portalu inetrnetowym zakupowym.
Pytanie z dnia 18 marca 2022
Trafiłem na oszustwo na portalu ..........., pozniej przez moje konto sposobem Blik zostały sciągnięte 3000 zł, które zostały wysłane z innego konta, zablokowałem karty bankowe oraz aplikację bankową, złożyłem reklamację w oddziału banku, przez jakiś czas dostałem list z Banku że muszę zwrócić tą kwotę na konto osobie poszkodowanej do wybranej daty, w przeciwnym wypadku moje dane osobowe zostaną udostępnione dla sprawy w Sądzie, co muszę robić? Proszę o pomóc!
Daniel Gola Radca prawny
Kancelaria Radcy Prawnego Daniel Gola
Partyzantów 17B, 32-700 Bochnia
Należałoby samemu zainicjować postępowanie sądowe.
Podziękowałeś prawnikowi
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, proszę złożyć zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Maciej Podgórski Radca prawny
Kancelaria Radcy Prawnego Maciej Podgórski
L. Rydygiera 19/69, 30-695 Kraków
Dzień dobry, jeśli Pana konto padło łupem oszustów internetowych to warto sprawę nieudanej reklamacji kontynuować przed organami ochrony prawnej lub przed sądem. Zgodnie z przepisami o usługach płatniczych - bank jako dostawca płatnika winien te środki zwrócić w przypadku wystąpienia tzw. nieautoryzowanej transakcji płatniczej, z wyjątkiem przypadku gdy ma uzasadnione i należycie udokumentowane podstawy, aby podejrzewać oszustwo, i poinformuje o tym w formie pisemnej organy powołane do ścigania przestępstw. W opisie sprawy jest jednak zbyt mało szczegółów by udzielić konkretnej porady. Pozdrawiam
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.