paczka za pobraniem,sklep
Pytanie z dnia 18 marca 2019
Dzień dobry,
jestem właścicielem sklepu ortopedycznego w Lubinie. Wszystkie zamówienia towaru kupujemy za pobraniem. Pracownice złożyły zamówienie w firmie "A" na pieluchy z dopiskiem jak zawsze " za pobraniem", wiedziały jaka jest kwota do zapłaty, zapłąciły ją kurierowi, odebrały paczkę i fakturę, gdzie jest napisane, że zapłacono gotówką, a teraz firma wzywa mnie do zapłaty zaległej faktury, bo mówili, że się chyba pomylili i wysłali paczkę na przelew, ale w środku miałam fakturę że płatność gotówką, a firma ponoć nie otrzymała zapłaty i mówią, że pracownice nie powinny płacić kurierowi, że pradowpodobnie nas okradł, a my mamy ponownie zapłacić za ich fakturę. Co w tej sytuacji zrobić? Zawsze zamawiamy za pobraniem, mam tego maila, że tak zamówiłam, kurier zarządał pieniędzy jak zawsze od pracownic, bo tylko tak zamawiamy towar, mam fakturę, że płatność nastapiła gotówką, a firma karze nam płacić, bo oni nie wysłali za pobraniem tylko normalnie. Co powinnam zrobić, firma już mnie straszy, że dzisiaj sprzedaje mój dług do firmy windykacyjnej.
Dziękuję i pozdrawiam
Monika
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.