Pytanie z dnia 29 grudnia 2020

Padłam ofiarą przestępstwa internetowego, klikając w link i podając wrażliwe dane, od razu zorientowałam się, że coś jest nie tak, wzięto na mnie pożyczkę i wykonano kilka transakcji, zareklamowałam natychmiast wszystkie transakcje na infolinii banku, zgłosiłam zdarzenie na policję, problem w tym, że w odpowiedzi korespondencyjnej bank odrzucił reklamacje transakcji ale nie odnosząc do kwoty pożyczki. Rozchodzi się o kwotę 16 tys.zł. Czy mogę złożyć odwołanie do wyższych służb bankowych? Czy mogłabym uzyskać pomoc w wystosowaniu takiego odwołania? Czy mam szansę odzyskać pieniądze?

Kancelaria zajmuje się prowadzeniem tego typu spraw. Zapraszam do kontaktu. z poważaniem Adwokat Michał Bukowski

Odpowiedź nr 1 z dnia 6 stycznia 2021 12:11 Zmodyfikowano dnia: 6 stycznia 2021 12:11 Obejrzało: 295 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.