Pytanie z dnia 23 marca 2020
Pewnego dnia wypożyczyłam samochód korzystając z usług pewnej firmy. Wynajem zakończyłam prawidłowo. Dwa dni później dostałam telefon od tej firmy, iż po moim wynajmie samochód został zdewastowany i zapytano mnie czy zostawiłam otwarte okna, odpowiedziałam że na pewno okna była zamknięte bo nawet ich nie otwierałam podczas jazdy. Rozmowa na tym się zakończyła. 3 tygodnie później dostaje maila z informacją iż mam zapłacić 800 zł gdyż przez moje zaniedbanie zgubił się kluczyk który musieli dorobić. Powtarzam, iż gdy kończyłam wynajem kluczyk był w środku a wszystkie okna zamknięte i poprzez aplikacje zakończyłam wynajem prawidłowo (zresztą gdyby kluczyka nie było w środku nie mogłabym zakończyć wynajmu). Wygląda to tak że firma żąda od mnie zapłaty za coś czego nie zrobiłam .. Proszę o podpowiedź jak zakończyć sprawę gdyż napisałam już do nich maila ale nie chcą ustąpić..
Dzień dobry aby uzyskać zapłatę muszą pozwać Pana o zapłatę. W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com
Podziękowałeś prawnikowi
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, w takiej sytuacji należy wysłać do nich oficjalne pismo, w którym ustosunkuje się Pani do ich roszczeń i wskaże dlaczego są one bezzasadne. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.