Pytanie z dnia 19 lipca 2018

piec miesiecy temu kuplilam telefon w sklepie przez internet. miesiac temu zasieg zaczal zanikac i nie można było wykonywac polaczen. wyslalam wiec telefon do producenta na gwarancje gdzie stwierdzili ze telefon nie posiada wad. dnia 02.07.2018 zglosilam reklamacje z tytulu rekojmi droga a mail u sprzedawcy z zadaniem wymiany na nowy dnia 03.07.2018 odeslalam telefon do dnia 18.07.2018 roku nie mialam zadnej odp wiec zadzwonilam po telefonie dostalam pismo na amail ze telefon dostali dopiero 06.07.2018 i termin na odp maja do 19.08.2018 a telefon jest w trakcie naprawy i nie zostanie wymieniony na nowy i jesli chce to mam dochodzic praw w sadzie nie wiem co mam dalej poczac prosze o pomoc

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.