Pytanie z dnia 09 lutego 2018
Piszę do Państwa w srawie porady bo niestety nie mogę nigdzie znaleźć opisanej sytuacji do mojej.
Mianowicie:
w czerwcu 2016 roku zakupiłam zabawkę do kompieli po czym po ok 11 miesiącach przestała działać. Odesłałam produkt na reklamację. Sklep naprawił produkt w ciągu 14 dni i tutaj nie mam żadnych zastrzeżeń.
Niestety zabawka znowy przestała działać po ok 9 miesiącach. Złożyłam ponowną reklamację żądając zwrotu pieniędzy i niestety sprzedawca nie ustosunkował się do mojej prośby. Zabawka została naprawiona i otrzymałam informację "Niestety producent nie zgodził się na wymianę lub zwrot pieniędzy". Proszę o informację czy sklep ma prawo do zmiany mojego żądania?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.