płatne konto w serwisie randkowym Be2.pl,windykacja
Pytanie z dnia 30 marca 2019
Założyłam płatne konto w serwisie randkowym Be2.pl ( zarejestrowana w Luxemburgu) które automatycznie zostaje przedłużone bez informowania Klientów. Płatność pobrana z karty, konto użytkownika usunęłam - reklamację złożyłam w banku i środki do mnie wróciły. Po 5-6 miesiącach na e-mail dostałam pismo windykacyjne z holenderskiej firmy. Płacić?
Dzień dobry, a umowę Pani wypowiedziała? Jeśli nie to być może to jest przyczyna żądania płatności przez podmiot prowadzący portal randkowy. Często samo usunięcie konta użytkownika nic nie daje. Adw. Elżbieta Walczak
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.