Pytanie z dnia 06 października 2017

Po likwidacji działalności gospodarczej zostawiłam meble biurowe stanowiące moją własność w depozycie firmy od której wynajmowałam pomieszczenie ( umowa ustna, depozyt podpisany). Po 5 latach zażądano ode mnie usunięcia mebli w ciągu 48 godz.Niestety meble zostały w tym czasie uszkodzone i częściowo zdekompletowane, ponieważ były użytkowane przez osoby trzecie bez mojej wiedzy. Co powinnam zrobić, odebrać uszkodzone meble, czy wystąpić o odszkodowanie? Jaki mam termin na ewentualne zabranie mebli

Dzień dobry, jakie były Państwa uzgodnienia odnośnie przechowania tych mebli? Co to znaczy, że "depozyt był podpisany, a umowa ustna" ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 8 października 2017 09:59 Zmodyfikowano dnia: 8 października 2017 09:59 Obejrzało: 276 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.