Pytanie z dnia 06 października 2017
Po likwidacji działalności gospodarczej zostawiłam meble biurowe stanowiące moją własność w depozycie firmy od której wynajmowałam pomieszczenie ( umowa ustna, depozyt podpisany). Po 5 latach zażądano ode mnie usunięcia mebli w ciągu 48 godz.Niestety meble zostały w tym czasie uszkodzone i częściowo zdekompletowane, ponieważ były użytkowane przez osoby trzecie bez mojej wiedzy. Co powinnam zrobić, odebrać uszkodzone meble, czy wystąpić o odszkodowanie? Jaki mam termin na ewentualne zabranie mebli
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, jakie były Państwa uzgodnienia odnośnie przechowania tych mebli? Co to znaczy, że "depozyt był podpisany, a umowa ustna" ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.