Pytanie z dnia 21 kwietnia 2020
Po umówieniu się telefonicznym sprzedałem telefon na zasadzie wymiany telefon za gotówkę. Kupujący obejrzał go na miejscu i stwierdził że bierze teraz dzwoni do mnie po 2 godzinach twierdząc że chce oddać gdyż telefon ma wadę w postaci przebarwień na górze wyświetlacza. Jakie ma prawo do zwrotu w takiej sytuacji?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, nie jest to podstawa do zwrotu. Może więc Pan wskazać, że brak podstaw do odstąpienia od umowy. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Michał Bukowski Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Bukowski
Al. IX Wieków Kielc 6/34, 25 - 516 Kielce
Powołuje się na rękojmie ale ja bym nie zwracał.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.