Pytanie z dnia 21 kwietnia 2020

Po umówieniu się telefonicznym sprzedałem telefon na zasadzie wymiany telefon za gotówkę. Kupujący obejrzał go na miejscu i stwierdził że bierze teraz dzwoni do mnie po 2 godzinach twierdząc że chce oddać gdyż telefon ma wadę w postaci przebarwień na górze wyświetlacza. Jakie ma prawo do zwrotu w takiej sytuacji?

Dzień dobry, nie jest to podstawa do zwrotu. Może więc Pan wskazać, że brak podstaw do odstąpienia od umowy. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 21 kwietnia 2020 18:11 Zmodyfikowano dnia: 21 kwietnia 2020 18:11 Obejrzało: 166 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Powołuje się na rękojmie ale ja bym nie zwracał.

Odpowiedź nr 2 z dnia 22 kwietnia 2020 07:32 Zmodyfikowano dnia: 22 kwietnia 2020 07:32 Obejrzało: 164 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.