Pytanie z dnia 09 października 2018

Pod koniec lipca tego roku kupiłam na firmę w Media Expert telefon marki Xiaomi. Po 19 dniach przestał w nim działać aparat. Złożyłam reklamację. Sklep nie wysyłał telefonu do serwisu przywrócił ustawienia fabryczne i aparat działał przez 3 dni po odebraniu go z reklamacji. Złożyłam kolejną reklamację, którą sklep rozpatrywał przez 4 tygodnie. Serwis wydał mi ekspertyzę telefonu, która pozbawia mnie praw do gwarancji z z powodu wykrzywienia telefonu, Ja z tą ekspertyzą się nie zgadzam.

Dzień dobry, a jakie ma Pani pytania ? Proszę dokładnie opisać w czym można pomóc ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz kancelariaulewicz.pl adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 10 października 2018 11:39 Zmodyfikowano dnia: 10 października 2018 11:39 Obejrzało: 236 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.