Pytanie z dnia 09 października 2018
Pod koniec lipca tego roku kupiłam na firmę w Media Expert telefon marki Xiaomi. Po 19 dniach przestał w nim działać aparat. Złożyłam reklamację. Sklep nie wysyłał telefonu do serwisu przywrócił ustawienia fabryczne i aparat działał przez 3 dni po odebraniu go z reklamacji. Złożyłam kolejną reklamację, którą sklep rozpatrywał przez 4 tygodnie. Serwis wydał mi ekspertyzę telefonu, która pozbawia mnie praw do gwarancji z z powodu wykrzywienia telefonu, Ja z tą ekspertyzą się nie zgadzam.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, a jakie ma Pani pytania ? Proszę dokładnie opisać w czym można pomóc ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz kancelariaulewicz.pl adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.