Pytanie z dnia 04 sierpnia 2016
Pod koniec maja zamówiłam buty ze strony internetowej isklepobuwie.com, pisałam mail-e z zapytaniem o moją przesyłkę, ponieważ czas oczekiwania miał wynosic 30 dni roboczych, w odpowiedzi na pierwszego mail-a uzyskałam odpowiedź, że przepraszają i, że ze względu na dużą ilośc zamówień czas oczekiwania może wydłużyc się o kolejne 30, niestety minęło już ponad 60 dni roboczych, a ja nadal nie otrzymałam mojej przesyłki, strona internetowa została usunięta i nie mam pojęcia co z tym robic, ponieważ pieniądze zostały już przelane na ich konto.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, niestety obawiam się, że butów Pani nie otrzyma, gdyż osób poszkodowanych jest znacznie więcej. Polecam złożyć zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Kamil Kucharski Radca prawny (Od 2016)
Kancelaria Radcy Prawnego Kamil Kucharski
Piotra Skargi 15/1, 71-422 Szczecin
Dzień dobry, zakładam, że skoro strona internetowa została usunięta, to kontakt e-mailowy również się urwał? Jeśli dysponuje Pani adresem siedziby firmy, można wysłać pisemne odstąpienie od umowy wraz z wyznaczeniem terminu zwrotu zapłaconej ceny, jeśli termin upłynie bezskutecznie, pozostaje droga sądowa celem odzyskania wpłaconej kwoty powiększonej o przysługujące na dzień zapłaty odsetki. Pozdrawiam.
Podziękowałeś prawnikowi
Bartosz Kowalak Radca prawny (Od 2006)
Kowalak Jędrzejewska i Partnerzy Kancelaria Prawna
Mickiewicza 18a/3, 60-834 Poznań
Dzień dobry, a w jaki sposób Pan pąłcićl. moze procedura charge backu jak za pomoca karty kredytowej?
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.