Pytanie z dnia 04 sierpnia 2016

Pod koniec maja zamówiłam buty ze strony internetowej isklepobuwie.com, pisałam mail-e z zapytaniem o moją przesyłkę, ponieważ czas oczekiwania miał wynosic 30 dni roboczych, w odpowiedzi na pierwszego mail-a uzyskałam odpowiedź, że przepraszają i, że ze względu na dużą ilośc zamówień czas oczekiwania może wydłużyc się o kolejne 30, niestety minęło już ponad 60 dni roboczych, a ja nadal nie otrzymałam mojej przesyłki, strona internetowa została usunięta i nie mam pojęcia co z tym robic, ponieważ pieniądze zostały już przelane na ich konto.

Dzień dobry, niestety obawiam się, że butów Pani nie otrzyma, gdyż osób poszkodowanych jest znacznie więcej. Polecam złożyć zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 5 sierpnia 2016 08:27 Obejrzało: 515 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, zakładam, że skoro strona internetowa została usunięta, to kontakt e-mailowy również się urwał? Jeśli dysponuje Pani adresem siedziby firmy, można wysłać pisemne odstąpienie od umowy wraz z wyznaczeniem terminu zwrotu zapłaconej ceny, jeśli termin upłynie bezskutecznie, pozostaje droga sądowa celem odzyskania wpłaconej kwoty powiększonej o przysługujące na dzień zapłaty odsetki. Pozdrawiam.

Odpowiedź nr 2 z dnia 5 sierpnia 2016 08:39 Obejrzało: 514 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, a w jaki sposób Pan pąłcićl. moze procedura charge backu jak za pomoca karty kredytowej?

Odpowiedź nr 3 z dnia 5 sierpnia 2016 13:45 Obejrzało: 511 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.