Pytanie z dnia 28 kwietnia 2020
Podczas rozmowy z koleżanką w pracy klient wchodząc usłyszał tylko jej część a ponieważ to roszczeniowa osoba wyciagnal słowa które chciał uznał że nazwałam go hamem złożył skargę czy pracodawca może mnie ukarać za słowa które nie były kierowane bezpośrednio do klienta i mam jeszcze jedno pytanie pracodawca kazał mi go przeprosić i mimo tego co on powie poniżać się przed nim czy pracodawca może coś takiego egzekwować ode mnie ?? Proszę o porade
Marcin Kozłowski Radca prawny (Od 2019)
Kancelaria Radcy Prawnego Marcin Kozłowski
Al. Kościuszki 59/61 lok. 205, 90-514 Łódź
Uważam, że nie. Zawsze można odwoływać się od takich kar. Należy jednak na spokojnie porozmawiać z pracodawcą i najlepiej wyjaśnić całą sytuację.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.