Pytanie z dnia 28 kwietnia 2020

Podczas rozmowy z koleżanką w pracy klient wchodząc usłyszał tylko jej część a ponieważ to roszczeniowa osoba wyciagnal słowa które chciał uznał że nazwałam go hamem złożył skargę czy pracodawca może mnie ukarać za słowa które nie były kierowane bezpośrednio do klienta i mam jeszcze jedno pytanie pracodawca kazał mi go przeprosić i mimo tego co on powie poniżać się przed nim czy pracodawca może coś takiego egzekwować ode mnie ?? Proszę o porade

Uważam, że nie. Zawsze można odwoływać się od takich kar. Należy jednak na spokojnie porozmawiać z pracodawcą i najlepiej wyjaśnić całą sytuację.

Odpowiedź nr 1 z dnia 29 kwietnia 2020 21:34 Zmodyfikowano dnia: 29 kwietnia 2020 21:34 Obejrzało: 142 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.