Pytanie z dnia 05 sierpnia 2021

Polski fintech zablokował konto z powodu rzekomej nieprawidlowej weryfikacji tożsamości. Na konto wplynelo wynagrodzenie. Skontaktowałem się mailowo z prośbą o zwrot środków na konto pracodawcy. Dyspozycja została przyjęta 12 lipca, a do dnia dzisiejszego zwrot nie przyszedł. W korespondencji support ciągle odpisuje że zwrot może potrwać do kilkunastu dni.
1. Jakie kroki prawne podjąć?
2. Czy jest uregulowane prawnie ile bank ma czasu na zwrot takich środków?
3. Czy taka transakcja podlega zwrotowi w trybie chargeback?

(Dodam że przeczytałem regulamin baku, i nie jest to uregulowane w żadnym z podpunktów)

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.