Pytanie z dnia 05 sierpnia 2021
Polski fintech zablokował konto z powodu rzekomej nieprawidlowej weryfikacji tożsamości. Na konto wplynelo wynagrodzenie. Skontaktowałem się mailowo z prośbą o zwrot środków na konto pracodawcy. Dyspozycja została przyjęta 12 lipca, a do dnia dzisiejszego zwrot nie przyszedł. W korespondencji support ciągle odpisuje że zwrot może potrwać do kilkunastu dni.
1. Jakie kroki prawne podjąć?
2. Czy jest uregulowane prawnie ile bank ma czasu na zwrot takich środków?
3. Czy taka transakcja podlega zwrotowi w trybie chargeback?
(Dodam że przeczytałem regulamin baku, i nie jest to uregulowane w żadnym z podpunktów)
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.