Pomoc przy reklamacji wadliwego towaru.

Pytanie z dnia 13 grudnia 2023

Witam, 6 listopada wysłałem reklamacje o treści:
Witam po złożeniu łóżka i próbie oparcia się, oparcie ugina się i wydaje dziwny odgłos. Wydaje mi się że polania która jest w środku jest uszkodzona. W załączniku przesyłam filmik.
Proszę o szybką realizację mojej reklamacji.
18 listopada spytałem na jakim etapie jest reklamacja . Po czym 20 listopada otrzymałem odpowiedź..
Dzień dobry. czekamy obecnie na dostawę elementów od producenta, postaramy się przyspieszyć proces. Pozdrawiam. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem uszkodzonej czesci, ani nikt się do mnie nie odzywał. Co mogę zrobić??

Proszę wezwać do odbioru łóżka i zwrotu ceny.

Odpowiedź nr 1 z dnia 13 grudnia 2023 17:05 Zmodyfikowano dnia: 13 grudnia 2023 17:05 Obejrzało: 82 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.