Pomoc przy reklamacji wadliwego towaru.
Pytanie z dnia 13 grudnia 2023
Witam, 6 listopada wysłałem reklamacje o treści:
Witam po złożeniu łóżka i próbie oparcia się, oparcie ugina się i wydaje dziwny odgłos. Wydaje mi się że polania która jest w środku jest uszkodzona. W załączniku przesyłam filmik.
Proszę o szybką realizację mojej reklamacji.
18 listopada spytałem na jakim etapie jest reklamacja . Po czym 20 listopada otrzymałem odpowiedź..
Dzień dobry. czekamy obecnie na dostawę elementów od producenta, postaramy się przyspieszyć proces. Pozdrawiam. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem uszkodzonej czesci, ani nikt się do mnie nie odzywał. Co mogę zrobić??
Barbara Krechowiecka Adwokat (Od 2012)
Kancelaria Adwokacka adwokat Barbara Krechowiecka
Wrocławska 24, 58-200 Dzierżoniów
Proszę wezwać do odbioru łóżka i zwrotu ceny.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.