Porada w sprawi zakupów online.
Pytanie z dnia 20 listopada
Dzień dobry,
Mam pytanie dotyczące zakupu przez stronę olx. Doszło do wprowadzenia w błąd przez sprzedawcę, ponieważ produkt był niezgodny z oznaczeniem. Dotyczy to skrzyni biegów, mechanicy stwierdzili, że nie jest ona prawidłowa, jednak sprzedawca dalej upierał się, że wszystko się zgadza. Po prośbie, ale przedstawił nam etykietę, poinformował że takiej nie posiada. W tym momencie, Pan nie chce przyjąć zwrotu, a my jesteśmy stratni o dodatkową kwotę za robociznę. Czy możemy ubiegać się o zwrot kosztów?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.