Porada w sprawi zakupów online.

Pytanie z dnia 20 listopada

Dzień dobry,
Mam pytanie dotyczące zakupu przez stronę olx. Doszło do wprowadzenia w błąd przez sprzedawcę, ponieważ produkt był niezgodny z oznaczeniem. Dotyczy to skrzyni biegów, mechanicy stwierdzili, że nie jest ona prawidłowa, jednak sprzedawca dalej upierał się, że wszystko się zgadza. Po prośbie, ale przedstawił nam etykietę, poinformował że takiej nie posiada. W tym momencie, Pan nie chce przyjąć zwrotu, a my jesteśmy stratni o dodatkową kwotę za robociznę. Czy możemy ubiegać się o zwrot kosztów?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.