Porada w sprawie gwarancji.

Pytanie z dnia 26 sierpnia 2022

Dzień dobry, mam pytanie związane z gwarancją którą posiadałem zwykłą na okres 2 lat, producent zaakceptował gwarancję ze względu na wadę części produktu i wysłał nową do samodzielnej wymiany bez obowiązku odsyłania uszkodzonej, z tego co wiem jest coś takiego jak art. 581. KC, natomiast producent powiedział że nie przedłuża i nie daje nowej gwarancji ani na produkt, ani na samą nową część ponieważ produkt nie był fizycznie wysyłany do serwisu.

Czy na nową część przysługuje mi nowa gwarancja (rozumiem na minimum 2 lata?) czy jednak gdzieś jest coś o czym nie wiem i faktycznie mogę nie dostać nowej?

Dzień dobry, nie znam sprawy, w tym treści gwarancji, ale generalnie na nową cześć przysługują dokładnie takie same prawa, jak na starą część. Pozdrawiam, Grzegorz Kantecki

Odpowiedź nr 1 z dnia 29 sierpnia 2022 08:42 Zmodyfikowano dnia: 29 sierpnia 2022 08:42 Obejrzało: 137 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.