Porada w sprawie negatywnego komentarza.
Pytanie z dnia 25 stycznia 2022
Dzień dobry, kontaktuje się w sprawie komentarza negatywnego w serwisie allegro o treści:
"Adapter miał działać z MBA M1 na 4k60Hz, taka opcja nie była widoczna w ustawieniach, a adapter nie działał nawet przy 4k30Hz. Inny adapter z tymi samymi ekranami i tym samym komputerem - bez problemu. To jeszcze nie był by negatyw, uszkodzony produkt się zdarza, ale jak widać po innych komentarzach (również pozytywnych z opisem) konsekwentnie sprzedają szmelc, a klientów mają za głupków co nie potrafią przetestować. Paczka odesłana od razu, pieniądze zwrócone ostatniego dnia ustawowego okresu."
Do komentarza udzieliliśmy odpowiedzi: ""Otrzymał Pan produkt sprawdzony i zgodny z opisem. Chętnie wyślemy film z działania adaptera. Nie rozumiemy dlaczego nie skontaktował się Pan z nami w żaden sposób jeśli miał Pan problem. Produkt otrzymuje wysokie oceny i Nigdy nie otrzymał negatywnego komentarza. Nie był Pan też naszym klientem nigdy wcześniej, więc nie zna Pan innych produktów z oferty. Produktów, którym zaufały tysiące klientów i największe firmy w Polsce. Dziwnym zbiegiem okoliczność nie odpisuje Pan na maile i nie odbiera telefonów."
Kupujący nie odbiera telefonów, nie odpisuje na wiadomości z prośbą o kontakt. Jesteśmy skłoni nawet wystąpić na drogę sądową, ponieważ podejrzewamy że komentarz otrzymaliśmy od osoby w jakiś sposób powiązanej z konkurencją. Co możemy w tym temacie zrobić?
Daniel Gola Radca prawny
Kancelaria Radcy Prawnego Daniel Gola
Partyzantów 17B, 32-700 Bochnia
Można wezwać np. do usunięcia komentarza za pośrednictwem profesjonalnego pełnomocnika. Mogę pomóc. Zapraszam do kontaktu: gola@danielgola.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.