Porada w sprawie reklamacji.

Pytanie z dnia 22 sierpnia 2022

Witam. 25.04.2022 kupiłam dzieciom autko na sterowanie do jeżdżenia za ponad 2100 zł. Były już problemy z akumulatorem, naprawa później wymiana na nowy teraz znowu nie dIala pedały gazu. Później znów była usterka sprzedający dosłał część. Sprzedający ciągle wymaga od nas rozkręcania naprawiania a przecież jest reklamacja jednak aby nie czekać i aby dzieci korzystały mąż naprawiał auto. Teraz gdy pedały gazu nie działa (kolejna usterka już chyba ogólnie 4 zgłoszenie)
sprzedający narzuca że on nie wie czy to autko samo się zepsuło czy to my psujemy a może źle używamy itd. Twierdzi że nie mam prawa zwrotu i zadania pieniążków. Odmawia przysłania kuriera informując że mogę na serwis na swój koszt odeslac autko. Proszę o poradę. Jakie ja mam prawa czy mogę Adac zwrotu pieniążków czy rzeczywiście reklamacja i odesłanie na mój koszt.

Dzień dobry, w takiej sytuacji możecie Państwo skorzystać z rękojmi. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 23 sierpnia 2022 09:01 Zmodyfikowano dnia: 23 sierpnia 2022 09:01 Obejrzało: 203 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.