Porada w sprawie reklamacji.
Pytanie z dnia 22 sierpnia 2022
Witam. 25.04.2022 kupiłam dzieciom autko na sterowanie do jeżdżenia za ponad 2100 zł. Były już problemy z akumulatorem, naprawa później wymiana na nowy teraz znowu nie dIala pedały gazu. Później znów była usterka sprzedający dosłał część. Sprzedający ciągle wymaga od nas rozkręcania naprawiania a przecież jest reklamacja jednak aby nie czekać i aby dzieci korzystały mąż naprawiał auto. Teraz gdy pedały gazu nie działa (kolejna usterka już chyba ogólnie 4 zgłoszenie)
sprzedający narzuca że on nie wie czy to autko samo się zepsuło czy to my psujemy a może źle używamy itd. Twierdzi że nie mam prawa zwrotu i zadania pieniążków. Odmawia przysłania kuriera informując że mogę na serwis na swój koszt odeslac autko. Proszę o poradę. Jakie ja mam prawa czy mogę Adac zwrotu pieniążków czy rzeczywiście reklamacja i odesłanie na mój koszt.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, w takiej sytuacji możecie Państwo skorzystać z rękojmi. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.