Porada w sprawie reklamacji.
Pytanie z dnia 25 stycznia 2023
Dzień dobry,
W październiku 2022 dokonałam reklamacji karuzeli dziecięcej - po około tygodniu otrzymałam informacje o wymianie towaru na nowy. Następnego dnia otrzymałam maila z propozycja wydania innej karuzelki na która nie przystałam, gdyż nie posiada ona porządane przeze mnie funkcji (powiadomiłam sprzedającego o odmowie i przyczynie). Reklamacja do dnia dzisiejszego nie została zamknięta. Towar nie został wymieniony, a od grudnia serwis nie odpowiada na moje maile. Czy mogę wezwać firmę do wykonania reklamacji? Charakter reklamowanego produktu powoduje, ze za chwile ta rzecz nie będzie mi już w ogóle potrzebna przy dziecku, wiec to potęguje moja niepewność co do czasu zwłoki.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, proszę rozważyć odstąpienia od umowy i żądanie zwrotu uiszczonej ceny. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Tomasz R. Weigt Adwokat (Od 1997)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Tomasz R. Weigt
Daszyńskiego 12/1, 59-700 Bolesławiec
Dzień dobry. Tak, natomiast jeżeli przedsiębiorca nie zastosuje się do wezwania, to należy rozważyć odstąpienie od umowy i wezwanie przedsiębiorcy do zwrotu zapłaconej przez Panią ceny. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.