Porada w sprawie reklamacji.

Pytanie z dnia 25 stycznia 2023

Dzień dobry,
W październiku 2022 dokonałam reklamacji karuzeli dziecięcej - po około tygodniu otrzymałam informacje o wymianie towaru na nowy. Następnego dnia otrzymałam maila z propozycja wydania innej karuzelki na która nie przystałam, gdyż nie posiada ona porządane przeze mnie funkcji (powiadomiłam sprzedającego o odmowie i przyczynie). Reklamacja do dnia dzisiejszego nie została zamknięta. Towar nie został wymieniony, a od grudnia serwis nie odpowiada na moje maile. Czy mogę wezwać firmę do wykonania reklamacji? Charakter reklamowanego produktu powoduje, ze za chwile ta rzecz nie będzie mi już w ogóle potrzebna przy dziecku, wiec to potęguje moja niepewność co do czasu zwłoki.

Dzień dobry, proszę rozważyć odstąpienia od umowy i żądanie zwrotu uiszczonej ceny. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 25 stycznia 2023 13:40 Zmodyfikowano dnia: 25 stycznia 2023 13:40 Obejrzało: 101 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. Tak, natomiast jeżeli przedsiębiorca nie zastosuje się do wezwania, to należy rozważyć odstąpienie od umowy i wezwanie przedsiębiorcy do zwrotu zapłaconej przez Panią ceny. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208

Odpowiedź nr 2 z dnia 25 stycznia 2023 13:41 Zmodyfikowano dnia: 25 stycznia 2023 13:41 Obejrzało: 101 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.