Porada w sprawie reklamacji.

Pytanie z dnia 21 lutego 2023

Prowadzimy formę transportową i współpracujemy z dużym marketem budowlanym. Nasz pracownik dostarczył klientowi zamówione meble kuchenne (okolice Żor) ale niestety pomylił przy wydawaniu blaty. W imieniu klienta towar odbierała osoba trzecia i nie zgłosiła rozbieżności. Klient wywiózł meble kuchenne do Niemiec za pośrednictwem firmy kurierskiej. Po zamontowaniu kuchni zgłosił na sklep reklamację, że otrzymał błędne blaty. Sklep rząda od nas abyśmy pojechali do klienta do Niemiec i wymienili blaty na prawidłowe. Według nas jeżeli usługa była realizowana w Polsce na konkretny adres to powinniśmy wymienić blaty w Polsce na adresie pierwotnej dostawy. Dodatkowo sklep stworzył zamówienie na naszą firmę na błędnie dostarczone blaty, płyty dekoracyjne i zmusza nas do ich zakupu ponieważ ich nie potrzebują. Dodatkowo stworzyli zamówienie na fronty, które klient chce oddać bez powodu i które też mamy sobie kupić bo tak chce sklep. Proszę o odpowiedź czy mamy realizować reklamację na adres pierwotnej dostawy czy tak jak chce sklep i klient do Niemiec oraz czy mogą nas zmusić do zakupu pełnowartościowego towaru.

Dzień dobry, Państwa sprawa wygląda na dość skomplikowaną, muszę przejrzeć dokumenty jakie Państwo posiadacie, aby udzielić odpowiedzi na pytanie, choćby umowę jaka została zawarta czy jakiś np. regulamin świadczenia przez Państwa usług, wiadomości e-mail, etc. Zapraszam na odpłatą konsultację w tym zakresie, na pewno coś wymyślimy. Adw. Elżbieta Walczak

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 lutego 2023 12:30 Zmodyfikowano dnia: 22 lutego 2023 12:30 Obejrzało: 261 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. Udzielenie odpowiedzi ma postawione pytania wymaga analizy dokumentów źródłowych (umów, regulaminów, korespondencji itp.). Jest to sprawa dość rozbudowana i wykracza poza zakres bezpłatnej porady. Zapraszam do kontaktu i skorzystania z płatnych usług Kancelarii w tym zakresie. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 75 732 61 91, e-mail: Weigt@post.pl

Odpowiedź nr 2 z dnia 22 lutego 2023 14:34 Zmodyfikowano dnia: 22 lutego 2023 14:34 Obejrzało: 259 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.