Porada w sprawie upadłości konsumenckiej.
Pytanie z dnia 04 maja 2022
Mam pytanie dot. upadłości konsumenckiej. Złożyłam wniosek na początku roku w formie papierowej Okazało się, że jest jednak system przez który należy to składać, ale sąd i tak zarejstrował mój wniosek. Obecnie mam już dostęp do sprawy. Sąd jednak wezwał mnie do uzupełnienia braków w marcu (wskazania informacji o terminach zapłaty). Wysłałam na piśmie pocztą. Teraz w systemie widzę, że sąd po raz kolejny wystawił takie samo wezwanie z nową datą, ale w systemie brakuje wiadomości o tym, że wysyłałam uzupełnienie braków w marcu. Mam pytanie czy przez system można uzupełnić braki formalne wniosku o ogłoszenie upadłości konsumenckiej? Niestety nie ma formularza do uzupełniana braków.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.