Porada w sprawie zwrotu depozytu.
Pytanie z dnia 16 września 2023
Nocowałem w apartamencie Booking.com. Wymagany był depozyt, który wpłaciłem - 500 zł. Właściciele obiektu unikają kontaktu i nie chcą zwrócić pieniędzy. Jak wymusić na nich zwrot kosztów? Czy mogę zgłosić to na policję jako oszustwo? Widzę, że sporo ludzi także ma problem z odzyskaniem pieniędzy.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, zgłosił Pan sprawę do bookingu ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Dzień dobry, przede wszystkim proszę to zgłosić do serwisu - powinno im zależeć, aby to wyjaśnić, inaczej będą chcieli zerwać współpracę z tym obiektem. Potem to tak, może Pan ich wezwać do zapłaty, a jak to nic nie da to zgłosić Policji oszustwo, a w międzyczasie pozwać ich o zapłatę. Adw. Elżbieta Walczak
Podziękowałeś prawnikowi
Danuta Janiszewska Radca prawny (Od 2011)
Kancelaria Radcy Prawnego Danuta Janiszewska
Komandorska, 69, 80-299 Gdańsk
Proszę zgłosić to do Booking com. Oni maja obowiązek się tym zająć. Późniejsze czynności zależne od tego co się dalej wydarzy.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.