Pytanie z dnia 12 listopada 2016
Poszukuję rzetelnej i darmowej porady dotyczącej błędu banku. Bank do błędu się przyznał. Przepraszali telefonicznie. Lecz nie wiem czy bank spełnił wszystkie wynikające z błędu wymagania, konsekwencje. Zdaję sobie sprawę, że bank chce załatwić sprawę polubownie. Lecz mam także świadomość, że nie poinformował mnie, co, jakie kroki, mogę jeszcze podjąć, stąd moje przypuszczenie, że coś jest na rzeczy...
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, proszę więc dokładnie opisać sytuację i zadać pytanie. Być może któryś z prawników będzie w stanie udzielić niezobowiązującej informacji prawnej. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.