Pytanie z dnia 12 listopada 2016

Poszukuję rzetelnej i darmowej porady dotyczącej błędu banku. Bank do błędu się przyznał. Przepraszali telefonicznie. Lecz nie wiem czy bank spełnił wszystkie wynikające z błędu wymagania, konsekwencje. Zdaję sobie sprawę, że bank chce załatwić sprawę polubownie. Lecz mam także świadomość, że nie poinformował mnie, co, jakie kroki, mogę jeszcze podjąć, stąd moje przypuszczenie, że coś jest na rzeczy...

Dzień dobry, proszę więc dokładnie opisać sytuację i zadać pytanie. Być może któryś z prawników będzie w stanie udzielić niezobowiązującej informacji prawnej. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 listopada 2016 10:51 Obejrzało: 169 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.