Powtórna reklamacja obuwia.

Pytanie z dnia 20 grudnia 2019

Dzien dobry.Złożyłam drugą reklamacje butów ( ta sama wada )żądanie wymiany na nowe bądź zwrot gotówki ,brak odpowiedzi w terminie 14 dni. Po 3 tyg. Informacja ze sklepu żeby zgłosić się po buty( brak poinf. czy reklamacja przyjęta czy odrzucona. W związku z powyższym wystosowałam pismo, że reklamacja jest zasadna i wnoszę o wydanie nowych butów. Otrzymałam odpowiedź, że reklamacja nie jest z tyt. rękojmi i obowiązuje ich 30 dniowy termin odpowiedzi ( w załączeniu opinia producenta odrzucając rekl.). W piśmie ze sklepu podtrzymują, że z ich strony rekl jest zakończona. Nadmienię, że ze wzgl. na dobro klienta producent przywrócił buty do stanu użyteczności- jednakże taka naprawa mnie nie sadysfakcjonuje. Czy ich odpowiedź jest zasadna? Co mogę teraz zrobić sama bez pomocy innych instytucji tj. Rzecznika Spraw Konsumenta.

Dzień dobry, bez zapoznawania się z reklamacją i odpowiedzią na nią, nie sposób nic rzetelnie doradzić. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 grudnia 2019 00:43 Zmodyfikowano dnia: 22 grudnia 2019 00:43 Obejrzało: 334 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.