Pytanie z dnia 31 sierpnia 2017
Pracownik infolinii banku dokonał przelewu bez mojej akceptacji. (Bank przyznal ze to blad pracownika). Splacalam zajecie komornicze, podczas rozmowy dowiedzialam sie o drugim zajeciu. Pracownik splacil oba zajecia, wyrazalam zgode na splate calkowita tylko jednego, celem wyjasnienia owego drugiego zajecia z komornikiem. Złożyłam reklamacje (chce odzyskać pieniadze), ale dowiedziałam się, ze narazie pieniędzy nie otrzymam, bo przelew został już "puszczono dalej". Co mogę zrobić w takiej sytuacji? Chce odzyskać pieniadze jak najszybciej. Prosze o pomoc.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.