Prawo klienta do zwrotu towaru.
Pytanie z dnia 27 czerwca 2022
Dzień dobry,
Czy aby klient dokonał zwrotu produktu wystarczy napisać do sklepu "Dzień dobry chciałbym dokonać zwrotu" i jest to już wystarczające? Czy musi jednak przesłać formularz zwrotu bądź "poinformować sklep o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia", czyli w jakiś bardziej formalny sposób? Dziękuję za odpowiedź
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, to zależy od przyczyny i terminu zwrotu oraz tego, czy można zidentyfikować o jaki towar chodzi. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Tomasz R. Weigt Adwokat (Od 1997)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Tomasz R. Weigt
Daszyńskiego 12/1, 59-700 Bolesławiec
Dzień dobry. Jeżeli na podstawie tak złożonego oświadczenia możliwe jest ustalenie o jaki produkt chodzi - to jest to wystarczające. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.