Prawo klienta do zwrotu towaru.

Pytanie z dnia 27 czerwca 2022

Dzień dobry,
Czy aby klient dokonał zwrotu produktu wystarczy napisać do sklepu "Dzień dobry chciałbym dokonać zwrotu" i jest to już wystarczające? Czy musi jednak przesłać formularz zwrotu bądź "poinformować sklep o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia", czyli w jakiś bardziej formalny sposób? Dziękuję za odpowiedź

Dzień dobry, to zależy od przyczyny i terminu zwrotu oraz tego, czy można zidentyfikować o jaki towar chodzi. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 28 czerwca 2022 09:12 Zmodyfikowano dnia: 28 czerwca 2022 09:12 Obejrzało: 237 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. Jeżeli na podstawie tak złożonego oświadczenia możliwe jest ustalenie o jaki produkt chodzi - to jest to wystarczające. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208

Odpowiedź nr 2 z dnia 28 czerwca 2022 12:11 Zmodyfikowano dnia: 28 czerwca 2022 12:11 Obejrzało: 234 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.