Prawo klienta do zwrotu towaru.
Pytanie z dnia 26 lipca 2022
Klient zakupił towar przez internet. Nie podoba mu się kolor. Zgłosił jednocześnie zwrot i rekojmie? Czy rękojmia mu przysługuje? Sprawa wisi już 13 dzień a on towaru nie odsyła.
Elżbieta Walczak Radca prawny
WALCZAK Legal
dr. Seweryna Sterlinga 27/29 lok. 803, 90-212 Łódź
Dzień dobry, rękojmia jest za wady, więc jeśli to kwestia estetyczna to klient może po prostu zwrócić towar, czyli w czternastym dniu go nadać na adres do zwrotu. Adw. Elżbieta Walczak, www.walczaklegal.com, tel. 662 069 190
Podziękowałeś prawnikowi
Tomasz R. Weigt Adwokat (Od 1997)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Tomasz R. Weigt
Daszyńskiego 12/1, 59-700 Bolesławiec
Dzień dobry. Nie, klient mógłby skorzystać z rękojmi tylko w sytuacji, w której kolor przedmiotu nie zgadzałby się z kolorem przedstawionym w ofercie. Klient może jednak skorzystać z prawa do zwrotu towaru w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.