Prawo klienta do zwrotu towaru.

Pytanie z dnia 26 lipca 2022

Klient zakupił towar przez internet. Nie podoba mu się kolor. Zgłosił jednocześnie zwrot i rekojmie? Czy rękojmia mu przysługuje? Sprawa wisi już 13 dzień a on towaru nie odsyła.

Dzień dobry, rękojmia jest za wady, więc jeśli to kwestia estetyczna to klient może po prostu zwrócić towar, czyli w czternastym dniu go nadać na adres do zwrotu. Adw. Elżbieta Walczak, www.walczaklegal.com, tel. 662 069 190

Odpowiedź nr 1 z dnia 27 lipca 2022 10:05 Zmodyfikowano dnia: 27 lipca 2022 10:05 Obejrzało: 161 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. Nie, klient mógłby skorzystać z rękojmi tylko w sytuacji, w której kolor przedmiotu nie zgadzałby się z kolorem przedstawionym w ofercie. Klient może jednak skorzystać z prawa do zwrotu towaru w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208

Odpowiedź nr 2 z dnia 27 lipca 2022 10:37 Zmodyfikowano dnia: 27 lipca 2022 10:37 Obejrzało: 159 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.