Prawo konsumenckie.
Pytanie z dnia 17 stycznia 2020
Dzień dobry.
Wykonywałam w salonie optycznym okulary. W ramach promocji znajdowało się bezpłatne badanie wzroku, jeśli zdecyduję się na zakup oprawek i szkieł. Okulary zostały wykonane, bezpłatne badanie wzroku również. Za usługę zapłaciłam z góry. Wszystko byłoby ok gdyby nie fakt, że na sam koniec właściciel nie chciał wydać mi wyniku mojego badania wzroku tłumacząc, że wynik ten należy do nich, ponieważ badanie wzroku było gratiisowe. Przed wykonaniem usługi nikt o tym fakcie mnie nie poinformował. Czy to jest zgodne z prawem konsumenckim i co mogę zrobić aby otrzymać moje wyniki badań? Przyznam, że pierwszy raz spotkałam się z taką sytuacją a już kilka razy korzystałam w innych salonach optycznych z takich promocji. I zawsze otrzymywaamł dokumenty dotyczące moich badań.
Z góry dziękuję i bardzo proszę o odpowiedź.
Pozdrawiam.
Aneta
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.