Prawo konsumenta do zawrotu towaru .

Pytanie z dnia 03 czerwca 2020

Dzień dobry, sprzedaję przez internet, klient kupił ode mnie towar (głośnik) na fakturę i według niego nie działa jak należy. Czy przysługuje mu prawo do zwrotu czy mogę głośnik naprawić w ramach gwarancji lub wymienić na sprawny?

W przypadku konsumenta, ma on 14 dni na odstąpienie od umowy, od momentu odbioru towaru. W innym przypadku obowiązuje Pana rękojmia.

Odpowiedź nr 1 z dnia 4 czerwca 2020 20:04 Zmodyfikowano dnia: 4 czerwca 2020 20:04 Obejrzało: 214 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.