Prawo konsumenta do zawrotu towaru .
Pytanie z dnia 03 czerwca 2020
Dzień dobry, sprzedaję przez internet, klient kupił ode mnie towar (głośnik) na fakturę i według niego nie działa jak należy. Czy przysługuje mu prawo do zwrotu czy mogę głośnik naprawić w ramach gwarancji lub wymienić na sprawny?
Hanna Paluszkiewicz Radca prawny
Kancelaria Radcy Prawnego Profesor dr hab.Hanna Paluszkiewicz
Poznańska 62/6, 60-853 Poznań
W przypadku konsumenta, ma on 14 dni na odstąpienie od umowy, od momentu odbioru towaru. W innym przypadku obowiązuje Pana rękojmia.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.