Prawo konsumenta do zwrotu towaru zakupionego przez ineternet

Pytanie z dnia 24 września 2019

Dzień dobry,
Kupiłam pierścionek przez internet, wymieniłam go na inny model po jakims czasie. Czy jesli nie jest spersonalizowany to moge go zwrocic mimo tej wymiany?

Dzień dobry, nie rozumiem. Który pierścionek chce Pani zwrócić ? Jeśli wymienił Pani pierwotnie zakupiony pierścionek, to tego pierwszego już nie ma, bo powinna go zwrócić... Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 24 września 2019 14:43 Zmodyfikowano dnia: 24 września 2019 14:43 Obejrzało: 253 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.