Prawo konsumenta do zwrotu zakupów internetowych.

Pytanie z dnia 10 czerwca 2020

Witam. Zakupiłem towar ze sklepu internetowego.
Towar zakupiłem dla pracowników (dlatego wziąłem fakturę), sugerowałem się zdjęciami i myślałem że kupuje paczki po 100 sztuk. Gdy towar dotarł na miejsce zorientowałem się że cena która zapłaciłem za paczkę zawiera 50sztuk rękawiczek.

Odesłałem towar, firma nie przyjęła powołując się na regulamin w którym prawo do odstąpienia od umowy ma tylko konsument.

Złożyłem reklamację że zdjęcie towaru wprowadza w błąd, dostałem odpowiedź że w opisie wyraźnie pisze że rękawic w paczce jest 50.

Zamówienie opiewa na kwotę prawie 2 tys złotych, dlatego chciałbym zapytać czy można coś zrobić w tej prawie?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.