Prawo kupującego do zwrotu towaru.
Pytanie z dnia 26 listopada 2021
Zakupiłam fotelik samochodowy w sklepie stacjonarnym, niestety fotelik nie jest odpowiedni do mojego samochodu
Jest za duży i dziecko dotyka głową o dach samochodu. Sprzedawca nie chce zwrócić mi pieniędzy. Proszę o pomoc.
Daniel Gola Radca prawny
Kancelaria Radcy Prawnego Daniel Gola
Partyzantów 17B, 32-700 Bochnia
Niestety prawo zwrotu bez podania przyczyny nie ma zastosowania do sklepów stacjonarnych. To zależy od ich dobrej woli. Mogę natomiast zaproponować napisanie pisma w Pana imieniu, może to skłoni sprzedawcę do ustępstw. Zapraszam do kontaktu: gola@danielgola.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Tomasz R. Weigt Adwokat (Od 1997)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Tomasz R. Weigt
Daszyńskiego 12/1, 59-700 Bolesławiec
Dzień dobry. Zwrot towaru bez wystąpienia niezależnej przyczyny nie jest możliwy jeżeli zakup dokonany został w siedzibie sprzedawcy (chyba że regulamin sklepu przewiduje taką możliwość). Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.